با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ تقدیر وزیر آموزش و پرورش از آموزگار موفق زنجانی
زیارت عاشورا

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از آموزگار موفق زنجانی

وزیر آموزش وپرورش از آموزگار موفق کلاس های چندپایه روستای چرلانقوش استان زنجان تقدیر کرد.
 
 

به گزارش اخبار20  به نقل از   مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، پیش ازظهرامروز، علی اصغرفانی  وزیر آموزش وپرورش در ساختمان شهید رجایی پذیرای محمود مرادی آموزگار کلاس های چندپایه دبستان رسالت منطقه محروم زنجان رود استان زنجان بود.

این آموزگار موفق با تلاش های بی شائبه خود توانسته است دانش آموزانن منطقه محروم چرلانقوش را در حوزه های آموزش مفاهیم درسی، علوم قرآنی و مهارت های ورزشی پیشرفت های قابل توجهی بدهد به گونه ای که 8 مقام قرآنی در سطح استانی و کشوری ،  کسب عناوین ورزشی قهرمانی در سطح منطقه ، استانی و ملی حاصل فعالیت دانش آموزان و نتیجه زحمات این آموزگار است.

گفتنی است؛ درپایان این دیدار صمیمی علی اصغرفانی  وزیرآموزش وپرورش بااهدای لوح سپاس اززحمات معلم توانمند زنجانی درمنطقه محروم به پاس ارتقای سطح علمی و ورزشی دانش آموزان قدیربه عمل آورد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 تير 1394برچسب:, | 11:54 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |